شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
تبیین جلوه‌های شخصیتی امیرالمؤمنین (ع) عامل رشد و کمال جامعه می‌شود
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: تبیین جلوه‌های شخصیتی امیرالمؤمنین، حضرت علی (ع) و آموزه‌های آن امام همام وظیفه‌ای است که نقش مهمی در رشد و کمال جامعه می‌شود.



مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: تبیین جلوه‌های شخصیتی امیرالمؤمنین، حضرت علی (ع) و فراگیری آموزه‌های آن امام همام وظیفه‌ای است که نقش مهمی در رشد و کمال جامعه دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، "علیرضا قاسمی" در سالروز شهادت امیرالمومنان، حضرت علی‌بن‌ابی‌طالب (ع) در پیامی، ضمن تسلیت سالروز شهادت اولین شهید محراب تاریخ اسلام بیان کرد: بیست و یکمین روز از ماه مبارک رمضان مصادف با سالروز شهادت بزرگمردی است که نامش قرین عدالت بوده و رفتار عادلانه آن امام همام برای تحقق عدالت الگویی کامل از حق‌طلبی برای تمام بشریت در طول تاریخ است.

وی افزود: براستی، شهادت آن امیر خوبی‌ها جهان را از حضور اسوه عدل و عدالت محروم کرد و تبیین ابعاد مختلف شخصیت آن امام عظیم الشأن برای جوانان امری لازم و ضروری است.

وی ادامه داد: مولی‌الموحدین حضرت امیرالمومنین علی (ع) به جهانیان آموخت که در برابر ظلمِ ظالم ساکت نباشند و دفاع از مستضعفین و ستمدیدگان بزرگترین درسی است که باید سرلوحه زندگی ما قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان در بخش پایانی پیام خود، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم شهید پرور میهن اسلامی،خواستار توفیق درک فیوضات بیکران شب‌های مبارک قدر شد و شهادت حضرت علی (ع) را به عموم مسلمانان و شیفتگان آن حضرت تسلیت گفت.



امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal