شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت
تبیین جلوه‌های شخصیتی امیرالمؤمنین (ع) عامل رشد و کمال جامعه می‌شود
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: تبیین جلوه‌های شخصیتی امیرالمؤمنین، حضرت علی (ع) و آموزه‌های آن امام همام وظیفه‌ای است که نقش مهمی در رشد و کمال جامعه می‌شود.



مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: تبیین جلوه‌های شخصیتی امیرالمؤمنین، حضرت علی (ع) و فراگیری آموزه‌های آن امام همام وظیفه‌ای است که نقش مهمی در رشد و کمال جامعه دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، "علیرضا قاسمی" در سالروز شهادت امیرالمومنان، حضرت علی‌بن‌ابی‌طالب (ع) در پیامی، ضمن تسلیت سالروز شهادت اولین شهید محراب تاریخ اسلام بیان کرد: بیست و یکمین روز از ماه مبارک رمضان مصادف با سالروز شهادت بزرگمردی است که نامش قرین عدالت بوده و رفتار عادلانه آن امام همام برای تحقق عدالت الگویی کامل از حق‌طلبی برای تمام بشریت در طول تاریخ است.

وی افزود: براستی، شهادت آن امیر خوبی‌ها جهان را از حضور اسوه عدل و عدالت محروم کرد و تبیین ابعاد مختلف شخصیت آن امام عظیم الشأن برای جوانان امری لازم و ضروری است.

وی ادامه داد: مولی‌الموحدین حضرت امیرالمومنین علی (ع) به جهانیان آموخت که در برابر ظلمِ ظالم ساکت نباشند و دفاع از مستضعفین و ستمدیدگان بزرگترین درسی است که باید سرلوحه زندگی ما قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان در بخش پایانی پیام خود، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم شهید پرور میهن اسلامی،خواستار توفیق درک فیوضات بیکران شب‌های مبارک قدر شد و شهادت حضرت علی (ع) را به عموم مسلمانان و شیفتگان آن حضرت تسلیت گفت.



کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal