شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
12 فروردین، روز پاسداشت همبستگی ملی
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: 12 فروردین روز پاسداشت همبستگی ملی است که آن را ارج می‌نهیم و بدان می‌بالیم.



مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: 12 فروردین روز پاسداشت همبستگی ملی است که آن را ارج می‌نهیم و بدان می‌بالیم.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، "علیرضا قاسمی" بیان کرد: مردم ایران زمین سال‌ها برای رهایی از ظلمات و تاریکی شانه به شانه هم تا پای جان جنگیدند و جمهوری اسلامی را که تبلور اتحاد و ایمان است را با اراده پولادین و ایستادگی خود به ثمر رساندند و امروز به تماشا نشستن ثمره این سال‌های سخت بود.
وی بیان کرد: همه اقشار مردم ایران با حضور در پای صندوق رای مهر تایید بر نظام مقدس جمهوری اسلامی زدند لذا به پاس قدردانی از رشادت‌های مردان و زنان در خون غلتیده، 12 فروردین را گرامی می‌داریم.
قاسمی ادامه داد: حمایت مردم مسلمان و انقلابی ایران از روز جمهوری اسلامی تنها به 12 فروردین 58 ختم نشد و این مردم با حضور هشت ساله در دفاع مقدس و پس از آن طی 45 سال با حضور مستدام در همه صحنه‌ها از آرمانهای این انقلاب و نظام مردم سالاری دینی دفاع کردند.
وی گفت: رهبر معظم انقلاب در بیاناتشان 1403 را سال جهش تولید با مشارکت مردم نام گذاری کردند و این بدان معناست که مردم فهیم و آگاه ایران اسلامی امسال در شکوفایی و توسعه کشور بیش از هر زمان دیگری مشارکت خواهند داشت و هر یک باید نقش خود را در تحقق این شعار به خوبی ایفا کنند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، تحقق این شعار را بدون برنامه‌ریزی منظم و منسجم امکان‌پذیر ندانست و گفت: باید در این مسیر از تمامی ظرفیت‌های مردمی و پتانسیل‌های نسل جوان و متخصص داخلی بهره برد در کنار آن بستر لازم برای مشارکت مردم را فراهم کرد.
وی در پایان افزود: خادمان مردم در شرکت آب و فاضلاب استان در راستای تحقق شعار سال و ادای فرمایشات مقام معظم رهبری همیشه در کنار مردم فهیم استان خواهند بود و دست در دست همگان برای تحقق اهداف پیش رو گام خواهند برداشت.




امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal