شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت
12 فروردین، روز پاسداشت همبستگی ملی
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: 12 فروردین روز پاسداشت همبستگی ملی است که آن را ارج می‌نهیم و بدان می‌بالیم.



مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: 12 فروردین روز پاسداشت همبستگی ملی است که آن را ارج می‌نهیم و بدان می‌بالیم.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، "علیرضا قاسمی" بیان کرد: مردم ایران زمین سال‌ها برای رهایی از ظلمات و تاریکی شانه به شانه هم تا پای جان جنگیدند و جمهوری اسلامی را که تبلور اتحاد و ایمان است را با اراده پولادین و ایستادگی خود به ثمر رساندند و امروز به تماشا نشستن ثمره این سال‌های سخت بود.
وی بیان کرد: همه اقشار مردم ایران با حضور در پای صندوق رای مهر تایید بر نظام مقدس جمهوری اسلامی زدند لذا به پاس قدردانی از رشادت‌های مردان و زنان در خون غلتیده، 12 فروردین را گرامی می‌داریم.
قاسمی ادامه داد: حمایت مردم مسلمان و انقلابی ایران از روز جمهوری اسلامی تنها به 12 فروردین 58 ختم نشد و این مردم با حضور هشت ساله در دفاع مقدس و پس از آن طی 45 سال با حضور مستدام در همه صحنه‌ها از آرمانهای این انقلاب و نظام مردم سالاری دینی دفاع کردند.
وی گفت: رهبر معظم انقلاب در بیاناتشان 1403 را سال جهش تولید با مشارکت مردم نام گذاری کردند و این بدان معناست که مردم فهیم و آگاه ایران اسلامی امسال در شکوفایی و توسعه کشور بیش از هر زمان دیگری مشارکت خواهند داشت و هر یک باید نقش خود را در تحقق این شعار به خوبی ایفا کنند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، تحقق این شعار را بدون برنامه‌ریزی منظم و منسجم امکان‌پذیر ندانست و گفت: باید در این مسیر از تمامی ظرفیت‌های مردمی و پتانسیل‌های نسل جوان و متخصص داخلی بهره برد در کنار آن بستر لازم برای مشارکت مردم را فراهم کرد.
وی در پایان افزود: خادمان مردم در شرکت آب و فاضلاب استان در راستای تحقق شعار سال و ادای فرمایشات مقام معظم رهبری همیشه در کنار مردم فهیم استان خواهند بود و دست در دست همگان برای تحقق اهداف پیش رو گام خواهند برداشت.




کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal