شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت
پیام تبریک مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان به مناسبت آغاز سال 1403
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان در قالب پیامی فرارسیدن سال 1403 را به همه مردم ایران اسلامی تبریک گفت.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان در قالب پیامی فرارسیدن سال 1403 را به همه مردم ایران اسلامی تبریک گفت.
 به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، در پیام علیرضا قاسمی به این مناسبت فرخنده آمده است:
یا مقلب القلوب و الابصار
یا مدبرالیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال
حول حالنا الی احسن الحال
برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد و بار دیگر بوی بهار آمد، خدا را شاکریم که به ما توفیقی عنایت فرمود تا بتوانیم در سالی که گذشت، در کنار یکدیگر با همدلی و هم افزایی در راستای خدمت به ملت بزرگ ایران اسلامی گام برداریم و اینک در بهار طبیعت و بهار قرآن به جشن و شادی بنشینیم.
 اکنون که شور و شعف بهاری با معنا و معنویت رمضانی در هم آمیخته است، امیدوارم، هم آوایی نوروز و شکوه شکفتن در بهاران و تقارن آن با ماه پرخیر و برکت رمضان، نویدی معنوی برای همه والاهمتان روزگار باشد.
 اینجانب نخست ضمن قدردانی از زحمات تمامی نیروهای آب و فاضلاب کشور به ویژه استان پهناور سیستان و بلوچستان، به دلیل تلاش شبانه روزی و جهادگونه شان در راستای برخورداری آحاد مردم از نعمت آب، امیدوارم در سال پیش رو با همت بلند و عزم راسخ این نیروهای خدوم، شاهد تحقق برنامه های دولت سیزدهم در حوزه آب و فاضلاب در این سرزمین کهن باشیم و همچون پیش با گام‌هایی مستدام و درخور، خدمتگزاری به خلق را ادامه دهیم و روزهایی سرشار از امید و آرامش را در پیش داشته باشیم.
اکنون که در چنین روزهای سراسر شادی، سرسبزی و سرزندگی قرار داریم، موجب افتخار است که شادباش و سبزترین و دلنوازترین تبریک خود را به مناسبت فرارسیدن این عید فرخنده و ماه مبارک رمضان، تقدیم شما بزرگواران کنم و از خداوند متعال در سال 1403 برایتان شادی جاودان و اندیشه‌ ای پویا آرزو دارم، با این امید که آغاز سال نو با قدوم یار غایب، پایان روزگار هجران باشد.
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal