شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
کنتور های آب با دقت قرائت شود
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زهک گفت: مامورین قرائت با حساسیت و دقت بیشتر کنتورهای آب شهروندان را قرائت کنند.


مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زهک گفت: مامورین قرائت با حساسیت و دقت بیشتر کنتورهای آب شهروندان را قرائت کنند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلای سیستان و بلوچستان ، غلامحسین لکزائیان پور در اولین جلسه وصول مطالبات و افزایش درآمد امور آب و فاضلاب سال جاری شهرستان زهک که در امور آب و فاضلاب این شهرستان برگزار شد، افزود: با توجه به نقش مهم آب در منطقه گرمسیر سیستان به خصوص در روزهای گرم سال حفظ، نگهداری و مراقبت از خطوط انتقال آب در این منطقه، اهمیت بالایی به خود می گیرد و انجام آن نیز هزینه هایی را در بر خواهد داشت لذا شهروندان با پرداخت منظم قبوض خود در این مهم نقش آفرینی می کنند.

وی ادامه داد: در همین راستا مامورین قرائت حوزه های شهری و روستایی شهرستان نیز باید با حساسیت و دقت بیشتری به قرائت کنتورهای مشترکین بپردازند تا حق خانواده ای پایمال نشود از سوی دیگر باید میزان خطاهای انسانی نیز در طی سال جاری تا حد قابل قبولی کاهش پیدا کند در کنار آن علاوه بر وصول بدهی های گذشته برخی از مشترکین بد حساب باید در کمترین زمان ممکن برای شناایی و قطع انشعابات غیر مجاز نیز اقدام شود.

لکزائیان پور گفت: برای عبور از تنش های آبی پیش رو علاوه بر این اقدامات، باید در سطح شهرستان علاوه بر شناسایی و تعویض کنتورهای خراب، باید انشعابات برخی از مشترکین نیز اصلاح شوند و توزیع آب به صورت تانکری نیز به صورت مداوم ادامه داشته باشد تا شهروندان با مشکل رو به رو نشوند.

وی در پایان افزود: شهرستان زهک دارای دو شهر و 183 روستا و مجتمع روستایی است که در مجموع نزدیک به 22 هزار مشترک آب را در بر گرفته است و باید با تمام ظرفیت در طول سال یه این مشترکان به طور منظم خدمات ارائه شود.





امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal