شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
دعوت مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان طی پیامی از عموم شهروندان برای حضور پرشور در روز جهانی قدس دعوت به عمل آورد.




مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان طی پیامی از عموم شهروندان برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت به عمل آورد.


به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان در پیام "علیرضا قاسمی" آمده است:
الارض لنا، القدس لنا و الله بقوته معنا
زمین از آن ماست، قدس از آن ماست و خدا با قوت با ماست

روز قدس روز تحقق آرمان‌ها و اهداف مقدس امت اسلامی است اگر در این روز همه به غزه نگاه کنیم تنهایی این ملت بی‌گناه و سکوت حامیان دروغین حقوق بشر در مقابل جنایت‌های هولناک رژیم جعلی صهیونیستی در نسل کشی آن مردم را به وضوح می‌بینید.

کما که در روزهای گذشته شاهد بودیم این رژیم غاصب پا را فراتر از گلیم گذاشت و با جنایتی ضد قوانین بین‌المللی با حمله به کنسولگری ایران در کشور سوریه چند تن از فرزندان رشید ایران اسلامی را مظلومانه به شهادت رساند که این برای ملت اسلامی قابل بخشش نیست.

همانگونه که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند " با تشکیل رژیم صهیونیستی کشورهای منطقه در معرض تهدید دائمی قرار گرفتند" ، اقدامات دست نشانده های رژیم غاصب و  پوشالی صهیونیستی در شامگاه 15 فروردین ماه و سحرگاه 24 رمضان با حمله تروریستی به مقرهای انتظامی و نظامی شهرستان های چابهار و راسک نشان داد که از هیچ جنایتی بر علیه بشریت دریغ نخواهند کرد و تهدید بزرگ برای همه کشورهای منطقه به شمار می روند.

لذا در روز قدس که فریاد مرگ بر اسرائیل جنایتکار و مرگ بر آمریکا حامی اصلی جنایت‌های اسرائیل سراسر کشورهای اسلامی را در بر می‌گیرد، همه برای انزجار و محکومیت جنایات رژیم غاصب اسرائیل و حامیان آن با مشت‌های گره زده پا در صحنه خواهیم گذاشت.

پرسنل شرکت آب و فاضلاب استان نیز در کنار مردم روزه‌دار ایران عزیز و مسلمانان سایر کشورها در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور همدل و یکپارچه در راهپیمایی روز بزرگ قدس فریاد حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه و فریاد انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان جنایتکار آن را سر خواهند داشت.




امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal