شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
هجدهمین جلسه مدیریت بحران آب زاهدان و سیستان برگزار شد
هجدهمین جلسه مدیریت بحران آب شهر زاهدان و منطقه سیستان با حضور مدیرکل بحران و پدافند غیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور برگزار شد.
هجدهمین جلسه مدیریت بحران آب شهر زاهدان و منطقه سیستان با حضور مدیرکل بحران و پدافند غیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، شامگاه یک‌شنبه، 27 اسفند 1402 جلسه مدیریت بحران آب شهر زاهدان و منطقه سیستان با محوریت رصد و پایش اقدامات هفتگی و بررسی پیشرفت فیزیکی فعالیت‌های تعریف شده برای مقابله با بروز تنش‌های آبی برگزار شد.

پیش‌بینی، پیشگیری و اجرای به موقع برنامه‌های عملیاتی در گذر موفق از تابستان 1403 مورد تأکید این جلسه است و بدین منظور هر هفته به طور منظم جلسات مدیریت بحران برگزار می‌شود.

در این جلسه 37 بند مصوب شده در جلسات قبلی، توسط مدیرکل دفتر بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قرائت، و هر یک از نمایندگان واحد‌های مسئول به تشریح آخرین اقدامات انجام شده پرداختند.

نتایج عملیات حفر چاه‌ها در سطح شهر زاهدان، اتصال خطوط جمع‌آوری چاه‌ها به خط انتقال آب سایت قلنبر، جداسازی فضای سبز شهرداری از شبکه آب شرب شهری،مدیریت مصرف و فشار در هر زون شبکه توزیع و مرئی سازی شیرآلات کلیدی و ساخت حوضچه‌های شیرآلات، بررسی و اتصال خط انتقال آب تصفیه خانه زهک به ایستگاه‌های پمپاژ قلعه‌نو و آخرین وضعیت از روند اجرای طرح اضطراری در دشت حرمک، هامون هیرمند، شیله و لواریاب از جمله مهم‌ترین مصوبات این جلسه بود.
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal